Το Αρχείο…πάει σχολείο!

ArxeioDTΑγαπητοί φίλοι,

Η ΕΡΤ ξεκίνησε από το 2008 την καταγραφή, διάσωση, ψηφιοποίηση, τεκμηρίωση και ανάδειξη του οπτικοακουστικού της αρχείου.

Tο Αρχείο της Δ Τ (Δ Τ: Δημόσια Τηλεόραση), απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές και μορφωτικές ομάδες χρηστών, χωρίς καμία απολύτως διάκριση, λαμβάνοντας πάντα υπόψη ότι οι εξελίξεις στην επιστήμη και την έρευνα μπορεί να προσφέρουν νέες χρήσεις και δεδομένα. Το Αρχείο της Δ Τ, ακολουθώντας τους διεθνείς κανόνες οπτικοακουστικής αρχειονομίας, παρέχει ασφαλή δεδομένα, η καλή χρήση των οποίων λειτουργεί ως επιπρόσθετο βοήθημα για τον μαθητή και τον δάσκαλο.

Το επιστημονικό προσωπικό του Αρχείου της Δ Τ, σε συνεργασία με δασκάλους και καθηγητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αντιστοίχησαν οπτικοακουστικά αρχειακά τεκμήρια με σχολικά βιβλία, δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές να έχουν στη διάθεσή τους επιπλέον χρηστικά μαθησιακά εργαλεία, σχετικά με συγκεκριμένα γνωστικά πεδία.

Στόχος της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας, είναι να διευκολυνθεί η αναζήτηση, αξιολόγηση και χρήση των οπτικοακουστικών μαθησιακών αντικειµένων από μαθητές, εκπαιδευτικούς ή αυτοµατοποιηµένες λογισμικές διεργασίες.

Επισκεφθείτε το ψηφιακό αρχείο της Δ Τ | Αναζήτηση περιεχομένου στο ψηφιακό αρχείο της Δ Τ

Σας ενημερώνουμε ότι κατά καιρούς στη σελίδα αυτή θα αναρτώνται παραδείγματα από επίκαιρο ψηφιακό υλικό (ντοκιμαντέρ, ενημερωτικές εκπομπές, κ.ά.) κατάλληλο για τους μαθητές του σχολείου μας.

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΧΑΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ (Κύκλος:02 Επεισόδιο:003 | ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s